cnsblt

hoş gelmiş.

<bkz: lafmacun bando takımı>
hey gidi günler..

kadinlarin eline verilmemesi gerekenler

oklava.
doğru zamanda alırsa eline akıtırlar başınızın pekmezini.
öğrenciyken şahit oldum.
o günden sonra kadın ve oklavanın ne tehlikeli bir silah olduğunu anladım.

meydan sozluk ten giden yazarlar

göç etmesin ne yapsınlar.
15 kişinin online olduğu sözlük mü olur yiğitler.
zamanında herkes 10 arkadaşını çağırsın arkadaşlar bu işin sonu bok diyince eheuheu yapmıştınız ya.
alın size sözlük 15 kişi.
ulan onlarda bir seneden beri online ola ola nickini eskittiler.
ne oldu millet yazdı paylaştı en kral taşşaklar geçilmedi mi troller tarafından.
sonra bu sözlükte adam yok.ulan neden olsun adamın yazdığıyla taşşak geçersen o da bir yazar iki yazar sonra da gider.
ne yapsın bütün gün burada taşşak oğlanı mı olsun ?
senelik uykumdan uyandırdınız yazdırdınız bunu..

sozlukte ornek alinacak yazarlar

<bkz: disiyakaris >

bir erkege en cok yakisan renk

<bkz: yavruağzı>

kizlardan erkeklere tavsiyeler

<bkz: allah razı olsun bacım>

ilk ask

<bkz: hiç kimse senin kadar canımdan öte can değil>

sozluk yazarlarinin nefret ettigi seyler

feyk hesap alıp kız takliti yapanlar.

icinde istanbul gecen sarkilar

<bkz: istanbul sokakları>

iste bunlar hep sex

<bkz: hakkında bu kadar çok entry girilince sevişti sandım>

victoria s secret fashion show

kanat , manat melek filan iyiydi ama allı dallı çiçeğe girince olay bozmuş biraz.
komik oluyor manken gibi kızın götüne ağaç sokup yürümesi.
zaten manken de ne bileyim.bir de kilo almış melekler.göte göbeğe vermişler.

barda

taksimci bızdık gençliğin birbirine "olum olay gerçekmiş lan" diye üç buçuk atarak anlattığı film.

kizlarla konusamayan erkek

dilsizdir belki.
hem dilsiz olup hem de konuşmaya çalışan bir erkek olsa bence onunla ilgilenin kızlar.
çabasına sağlık adamın.

sozlukculerin en iyi 5 dizi listesi

iş hayatı anamızdan emmdiğimiz sütü burnumuzdan getirdiği için şuraya 7 tane dizi yazamıyorum sayın yazarlar.o yüzden kusura bakmayın.

bir takip ettiğim starwars clone wars var animasyon olanı açıp izliyorum.arada da yalan dünyayı izlerim.

geri kalan dizilerin yerli olanlarının topunun götüne koyayım.

ayni memleketli insanlarin ayni meslek kolunda calismalari

midyecilerin mardinli olmasını cidden bir tanesine sordum.
abi hepsi benim köylü bu işin parası mafyası var dedi.
ben buraya 4000 tl kira ödüyorum günde 15 tepsi gidiyor diyince neden bu istanbulun taşının toprağının altın olduğunu anlıyor insan.

kasimda ask baskadir

yüksek mevkilerde tanıdıklarımdan aldığım istihbarata göre "tivitırcılar takmışlar kafayı" o yüzden her yerde karşımıza çıkıyor.

sozluk ve kufur

esasen eğlenceli olmuyor.
www.youtube.com olanını yapmışlar.
hem videolar var herkes bir şekilde istediği videonun altında sövüyor.
kesinlikle daha rahatlatıcı.

sozlukte kalbini kirdigim butun yazarlarin amina koyayim

<bkz: sen kapat biz seni ararız>

igdir

canım memleketim.

kate upton

sıfır beden manken saçmalığına açılmış bir cephedir kendisi.